|
Gamle Opsund - et anlegg av Gleng modelljernbaneklubb |
||
![]() |
||
| Byggeblogg |
Dette startet som et oppdrag fra en privatperson, men vi har nå overtatt anlegget selv, og vi kommer til å ferdigstille det. Vi vil bruke det som et utstillingsanlegg for messer o.l. Første mål er å vise det på messa i Skedsmo samfunnshus 5-6. november. Anlegget er 2x3 meter. Skala H0 (1:87). Det blir helautomatisk datastyring og Faller Car System. Følg byggingen i bloggen vår her og på Facebook-siden vår! |
Digitalkomponentene |
| 2015 | ||
| Våren | ||
| Høsten | ||
| 2016 | ||
| Januar | ||
| Februar | ||
| Mars | ||
| September | ||
| Oktober | ||